MoAni blogja

ME-BTK pedagógia hallgatója vagyok.Egyetemi élményeimről szeretnék beszámolni.Megpróbáltatásaimról és fejlődésemről egyaránt.

Friss topikok

  • knauszi: Naná, hogy nekem is! (2010.11.30. 15:48)
  • moani: Köszönöm szépen! :) (2010.10.24. 12:43)
  • moani: @Csab2esZ: :) Én is téged szejejmem! (2010.10.10. 21:59)
  • moani: @Csab2esZ: Köszönöm szépen! Örülök neki hogy tetszik! KICCSÁVÓ :D (2010.10.05. 16:09)
  • Csab2esZ: Az én kicsi HERCEGNŐM 20 éves!Szép évszám is az! (2010.09.30. 22:08)

Linkblog

2010.11.21. 20:24 - moani

Az egész nap tanulással telt. Hosszas olvasgatás után úgy döntöttem, hogy alkalmazom az egyik suliban ajánlott stratégiát. Minden beadandót próbálok egy irányba terelni, mármint téma szempontjából. Ez persze nem azt jelenti, hogy ugyanazt adom be mindehová :D. A fő cél itt: egy témából alapos tudást szerezni, majd az összegyűjtött adatokat felhasználni egy jövőbeli TDK versenyen.

Egyre több a tanulás és egyre kevesebb a szabadidő. Ezt a kicsi szabadságot próbálom értelmesen eltölteni: sporttal, festéssel és persze az elmaradhatatlan alvással. :D

Csináltam facebook-ot!! Hihetetlen! :D Nem vagyok nagy közösségi oldal rajongó, de ha már a suliban hasznát veszem, akkor miért is ne?

Hosszú volt ez a nap és holnap egy újabb vár. Energiával tele és kipihenten akarok nekiindulni, szóval jó éjszakát mindenkinek! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://moani.blog.hu/api/trackback/id/tr432463914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása