MoAni blogja

ME-BTK pedagógia hallgatója vagyok.Egyetemi élményeimről szeretnék beszámolni.Megpróbáltatásaimról és fejlődésemről egyaránt.

Friss topikok

  • knauszi: Naná, hogy nekem is! (2010.11.30. 15:48)
  • moani: Köszönöm szépen! :) (2010.10.24. 12:43)
  • moani: @Csab2esZ: :) Én is téged szejejmem! (2010.10.10. 21:59)
  • moani: @Csab2esZ: Köszönöm szépen! Örülök neki hogy tetszik! KICCSÁVÓ :D (2010.10.05. 16:09)
  • Csab2esZ: Az én kicsi HERCEGNŐM 20 éves!Szép évszám is az! (2010.09.30. 22:08)

Linkblog

2010.10.30. 17:56 - moani

Karlovitz tanár úr megrendezésével sor került Pénteken egy felnőttképzési kerekasztal road-showra. Komoly volt. Nekem nagyon tetszett, de volt egy dolog ami eléggé szembeszökő volt. Az ember már azt gondolná, ha egy ilyen rendezvényre elmegy akkor ott csupa intelligens és illemtudó emberrel találkozik. Rá kellett döbbennem arra, hogy itt is vannak kivételek. Legalábbis szerintem alapvető dolog, hogy megtisztelem az éppen beszélő kollegát azzal, hogy csendben végighallgatom. Ennek ellenére az illetők elég mély férfihangon végigduruzsolták a rendezvény utolsó részét. Erről  -már elnézést a hasonlatért- az óvoda jut eszembe.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://moani.blog.hu/api/trackback/id/tr582410166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása