MoAni blogja

ME-BTK pedagógia hallgatója vagyok.Egyetemi élményeimről szeretnék beszámolni.Megpróbáltatásaimról és fejlődésemről egyaránt.

Friss topikok

  • knauszi: Naná, hogy nekem is! (2010.11.30. 15:48)
  • moani: Köszönöm szépen! :) (2010.10.24. 12:43)
  • moani: @Csab2esZ: :) Én is téged szejejmem! (2010.10.10. 21:59)
  • moani: @Csab2esZ: Köszönöm szépen! Örülök neki hogy tetszik! KICCSÁVÓ :D (2010.10.05. 16:09)
  • Csab2esZ: Az én kicsi HERCEGNŐM 20 éves!Szép évszám is az! (2010.09.30. 22:08)

Linkblog

2010.09.20. 19:05 - moani

Ma pszichológia órán nagyon örültem annak hogy elolvastam Allan Pease Testbeszéd című könyvét. Ahogy a cím is mutatja, az emberek gondolatait fürkészhetjük ki testük apró jelzéseiből.

Kaptunk 15 percet hogy megfigyeljünk az egyetem környékén beszélgető embereket, majd ebből vonjuk le a következtetést,hogy véleményünk szerint milyen is volt a kommunikáció az egyének között. A testtartást, a kézmozdulatokat, beszéd közbeni tevékenységek voltak a megfigyeléseink alapvető tárgyai. Kis alakulatunk egy hölgyekből álló dohányzó csoportot figyelt meg.(Persze ők nem tudták ,hogy mi figyeljük őket, vagyis...próbálkoztunk,de kinek nem szökik szembe egy kukucskálós jegyzetelős csapat, még ha próbálja feltűnés nélkül megoldani a dolgokat?...:D )

A metakommunikáció nagyon sok mindent elárul rólunk.

Sok érdekes dolog kiderült az órán: Az emberi psziché nyolc kilenced része tudat alatti.A tudatalattink olyan tartalmakat raktároz, melyeket elfelejtettünk, vagy elfojtottunk. Ennek ellenére nagyban befolyásolja viselkedésünket.

A bejegyzés trackback címe:

https://moani.blog.hu/api/trackback/id/tr372310614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása