MoAni blogja

ME-BTK pedagógia hallgatója vagyok.Egyetemi élményeimről szeretnék beszámolni.Megpróbáltatásaimról és fejlődésemről egyaránt.

Friss topikok

  • knauszi: Naná, hogy nekem is! (2010.11.30. 15:48)
  • moani: Köszönöm szépen! :) (2010.10.24. 12:43)
  • moani: @Csab2esZ: :) Én is téged szejejmem! (2010.10.10. 21:59)
  • moani: @Csab2esZ: Köszönöm szépen! Örülök neki hogy tetszik! KICCSÁVÓ :D (2010.10.05. 16:09)
  • Csab2esZ: Az én kicsi HERCEGNŐM 20 éves!Szép évszám is az! (2010.09.30. 22:08)

Linkblog

2010.09.27. 22:02 - moani

Megnéztem Hámori József előadását az agyról!!! Nagyon jóóóó!

Multkor a nőket emeltem ki emocionális szempont alapján, most fiúk, örülhettek :D A nők agyának tömege 1300 g körül mozog, míg a férfiaké 1400g! (persze ez nem jelent semmiféle korlátoltságot számunkra :D )

Amint az előadásból kiderült a bal agyféltekénk a beszélt nyelvért, az olvasásért a tudományos gondolkodásért, éntudatért, míg a jobb agyfélteke a művészi tehetségért felelős központ, de a zene szeretete, a humorérzék és az érzelmi élet is ide tartozik. (Kissé bonyolult a mondat, de a lényeg benne van ;) )

 

Ami a legfontosabb: A jobb féltekének "nem szabad nemet mondani". Hámori József szavait idézve: "Csináljunk úgy ahogy a politikusok:Igen, de... ":D Végülis így is fejleszthetőek képességeink :)

Holnaptól megpróbálok bal kézzel írni a füzetembe:D (lehet jobban járok ha viszek egy üreset...) Próbálkozzunk fejlesztéssel!! :) Valami közös kis meditáció kellene a csoportnak vagy hasonló (csoportterápia) :D

A bejegyzés trackback címe:

https://moani.blog.hu/api/trackback/id/tr222328118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása